2016. december 17., szombat

December színei - Zöld

Sziasztok!

Most akkor belehúzok picit. :)
Ez a szín is hatalmas dilemmát okozott nekem, hogy mit tudnék még kihozni belőle nektek az ünnepekre.
Tegnap az utolsó pillanatban eszembe jutott egy minta az egyik lemezről, amit még nem használtam sosem. Úgyhogy most csak a középső és a gyűrűsujjamat festettem újra, a többi maradt a tegnapi fehér. :)


A minták alá a szokásos egyetlen zöld lakkomat a pp kryptonite-ot festettem egy! rétegben.
A sötétebb zöld színekből bőven elég egy réteg, mert ha rányomdázok a tetejére akkor nagyon sötétnek fognak tűnni a levelek, így meg éppen ideális. :)
A negatív minta BPL-026 szokásos őszi leveles lemezéről van, és nagyon is emlékeztet a karácsonyi piros bogyós magyal szúrós leveleire.


Az sem zavar, hogy a köztes területen a fehér áttetszőbb, szürkésebb lesz a nyomdázás során, így megint telepöttyözhetjük pigmentáltabb fehér nyomdalakkal, és természetesen piros pöttyökkel hogy még inkább emlékeztessen a magyal ágakra. Nekem nagyon bejön! Lehet ez lesz a karis manim, pedig egyáltalán nem rajongok a hagyományos zöld-piros kombóért. :)


Végre egy élmény posztot írni az új laptopomon! Ne tudjátok meg a régivel hogy szenvedtem, borzalmas lassú volt, vagy egy órámba telt posztot írni, így meg seszperc alatt meg vagyok. :)

Tekintsétek meg a többiek karis szépségeit is:




7 megjegyzés:

  1. Gyönyörű a mani! Én imádom a piros-zöld manikat :)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg gyönyörű lett,nagy kedvencem a Kryptonite!!

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett! én még csak a fehérnél tartok, megijedtem hogy máris a zöld színnél tartunk? :O :D

    VálaszTörlés
  4. Hát ez csúcsszuper lett! *.* Ha nem haragszol lehet le is nyúlom majd, ha lesz időm. Nem is gondoltam volna hogy ebből mintából ilyen jót ki lehet hozni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Csak nyugodtan!
      Ugye milyen jópofa? :)

      Törlés
    2. Köszi szépen! Engedelmeddel el is készítettem én is. :3

      Törlés
  5. Egyszerűen imádom ezt a manikűrt! *.*

    VálaszTörlés