2016. február 28., vasárnap

Egy szuper jó, sós hidratáló krém érzékeny-kombinált bőrre

 Nagy nehezen találtam végre a bőrömre egy nagyon jó és hatékony hidratálókrémet.
Eddig a bőröm mindenféle vacak műbijó krémeken vegetált. Minekutána elhasználtam becsületesen két tégely zöld Yves Rocher Sebo vegetal arckrémet, úgy éreztem, nekem valami más kell. Hiába nem volt benne irritáló összetevő - pl denat. alkohol amire igen érzékeny vagyok - nem hidratált eléggé, és a pattanásaimmal nem csinált az égegyadta világon semmit!
Így aztán neki álltam újból kutatni a Krémmánián a fényvédő nélküli nappali krémek között, mire meg is találtam a Schaebens Totes Meer Salbe holt tengeri sós arckrémet, amit a Müllerben lehet beszerezni.


Semmi komolyabban irritáló összetevője nincs az incije alapján! Illat mentes! - bár ez eddig nálam nem szokott kritérium lenni...persze mikor derül ki ha most nem, hogy egy illatösszetevőre mégis csak allergiás vagyok, amit szintén egy Yves Rocher termékben sikerült kifogni! Úgyhogy ennek örömére most arclemosó keresésben vagyok.




És sós! Holt tengeri sós. A sok értékelés ami van róla egyből meggyőzött, hogy vegyem meg.
Kb. 3 hete használom és nagyon nagyon megszerettem!


Az enyhén túrós állagú fehér krém hamar beszívódik a bőrbe, és reggelre lehúzza a kezdődő pattikat!
Több dudort tüntetett el nálam eddig összevéve, mint bármilyen ilyen célra használt készítmény.
Már reggelre eltűnnek a kisebb kezdődő pattanások.
A kezdet kezdetén volt az arcomon egy elég nagy napok óta fájó pattanás, két nap múlva a krém hatására elsápadt és belappadt! Nagyon megörültem hogy ilyen hatékony krémet sikerült kifognom, és ráadásul az ára sem vészes. 1699.- 75ml. Sőt ha a Müllerben akció van, akkor érdemes kihasználni!
Csípni csak akkor csípett, ha nyílt sebre kentem, viszont így hamar elállítja a vérzést.
Nekem kellemesen hidratál, bár használom mellé a  Benton High Content Essence-t. /Teszt Pannánál!/
És a bazi dudor óta nem volt több bazi dudor, csak apróbbak. :)
A csomagolás grafikája nem a legszebb, így kapott a tubus talapzatnak egy szívecskét.. :D
   Úgy látom lehet még kapni hatékony, jól működő termékeket, így már nem is olyan lehetetlen egy jó arcápolási rutin összeállítása. A tapasztalatok nagyon fontosak a sajt bőrünkkel kapcsolatban, és bizony sok idő, türelem kikutatni, megfigyelni, hogy mi a legjobb a számunkra.

4 megjegyzés:

  1. Hú, de kár, hogy itt nincs Müller..... Majd ha arra járok remélem eszembe jut. Sajna nekem elég sűrűn van bazi nagy dudor, ahogy írod. Sokat szenvedek a bőrömmel, így minden ilyesminek örülök. Én most a Schüssler 8-as mélyhidratálóját használom, isteni! Csak nyáron sok lesz zsíros bőrre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy segíthettem! :)
      Ha folyamatosan használid akkor nem nőnek nagyobbak csak kisebb gyorsan elmúlók. Ez nyárra is jó, sőt lehet fényvédővel kombinálni. Arra is van jó tippem mostmár azt is megírom majd. :)

      Törlés
  2. Ez jól hangzik. Kicsit egyedi megoldás, hogy sós, de nem baj, szeretjük az újításokat! Ha nem felejtem el...rápillantok!

    VálaszTörlés
  3. Még életemben nem hallottam erről a márkáról, de az teszted alapján nagyon szemrevaló, ha elfogy a mostani nappali krémem (amit úgy utálok :S )akkor lehet hogy kipróbálom őt, ha Müller közelében járok. És köszi a hivatkozást! :) :*

    VálaszTörlés