2015. december 2., szerda

Karácsonyi nyereményjáték!

Ebben a nyereményjátékban egy kis lakkos meglepetés csomikával szeretnék kedveskedni az egyik olvasómnak.


A nyeremények:

1db Color Fever - Mystery - Már készült vele mani a blogon, imádom ezt a grafitszürke metál lakkot!
Pelyhes, két -három rétegben kell felkenni. Régi amerikai lakk, már nem kapható de az állaga most is csodás, és ez az üveg vadi új!
1db Avon Gel Finish Glimmer bronzos aranypelyhes lakk ----> Szuper swatch itt!
Ezt csak kipróbáltam nem lett a kedvencem, remélem a nyertes örül majd neki.:)
1db új Lora régebbi színes glitteres lakk, talán már ez is limitált lett, már nem láttam a boltok polcain.


Továbbá:

1db Golden Rose Wow! 65 - Valami bordós csodaság, ilyen még nekem sincs! :D
1db Golden Rose Wow! 204 - Holó glitteres lakkocska
1db Golden Rose Wow! 202  Arany glitteres lakkocska


A játék feltételei:
Rendelkezz magyarországi postacímmel, ahová küldhetem a nyereményed!
A játék befejezésekor sorsolást tartok, a nyertes nevét a blogomon teszem közzé.
/A nyertest értesítem az email címén is, vegye fel velem a kapcsolatot a sorsolás napjától számított 3 napon belül az eveartdesign@gmail.com email címen! Ha ez nem történik meg, új nyertes(eke)t sorsolok!/


Az alábbi kis dobozkán keresztül jelentkezhettek mindenféle plusz eséllyel december 14.-én hétfő délig!
Érdemes kihasználni a plusz esélyeket, mivel a gép az esélyek alapján sorsol, tehát lehet, hogy épp a kommentelők közül fogja kiválasztani a nyertest... :)


a Rafflecopter giveaway

14 megjegyzés:

  1. Tetszik az összes lakk, főleg az Avon Gel Finish Glimmer :)
    Nem rég óta követlek, de tetszenek a díszítéseid :)

    VálaszTörlés
  2. Golden Rose Wow! 65, igazi karácsonyi lakk :))

    VálaszTörlés
  3. Köszi a lehetőséget . Szuper csomag :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi a játékot! :) Nekem az Golden Rose tetszik a legjobban, az a legkarácsonyibb számomra. :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem az arany es az ezust Golden Rose a kedvenc! De a tobbi lakk is szupi! Koszi a lehetoseget! :)

    VálaszTörlés
  6. Köszi a lehetőséget Lolli! :)) a kis bordó GR tetszik a legjobban!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is van most egy játék, ha gondolod jelentkezz Lolli! :)

      Törlés
  7. Köszi a lehetőséget, igazából nem tudom eldönteni melyik tetszik a legjobban, az összes csodaszép :)

    VálaszTörlés
  8. A 3 kicsi GR a legszebb, azok közül is a bordó tetszik legjobban. *-* Köszönöm a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
  9. Köszi a lehetőséget :) Nekem a bordó Golden Rose tetszik a legjobban :) Szívesen viselném Szilveszterkor / Karácsonykor ezt.

    VálaszTörlés
  10. A GR arany lakkja tetszik legjobban, persze mindet örömmel fogadnám :)

    VálaszTörlés
  11. Az arany színű GR lakkocska a kedvenc, aranyimádó vagyok :)

    VálaszTörlés
  12. Jajjj, mindegyiket szeretném :)

    VálaszTörlés
  13. Avon Gel Finish Glimmer bronzos aranypelyhes lakk :)

    VálaszTörlés