2015. december 5., szombat

December színei - Piros

Sziasztok Csajócák!

Akkor most belehúznék, mert sok még a posztolni való karácsonyig, így kezdem majd errébb hozni időben a posztokat, másrészt meg igen nagy bajban vagyok, mivel a bal kezemen a középső ujjam körme igen csak be van repedve. Úgyhogy lóhalálában fogom felfotózni a körmeimet, mert nem szívesen hagynám ki ezt a kis kihívás sorozatot, ha már jelentkeztem rá. Ráadásul ott lebeg az egyik manikűrvadász is már hó vége felé, amit jó lenne kissé hosszabb körömre megvalósítani. A rövid körmösök előre örülhetnek majd, mert persze eljön a rettegett reszelés ideje is... :D Így kénytelen leszek félkézre dolgozni, mert nem tudhatom mikorra zavar már annyira a a törés, hogy jöhet is a reszelés...

Nos a piros... éppenséggel nem tartozik a kedvelt színeim közé, már úgy értem, hogy ruhában pl nem hordok pirosat, és egyenlőre rúzsként sem használok ilyen színt, így aztán  körömlakk téren sincs nagyobb gyűjteményem belőle, mint pl a türkizből, ami nagy kedvencem.
Ebben a maniban az egyetlen meggy pirosamat használtam, a Rimmel 60seconds 318 stand to attentiont.
Némi csúfolásnak volt kitéve rajtam, már nem a rimmelsége miatt, hanem a pirossága okán kapott megjegyzést, ami  éppenséggel nem esett jól. Úgyhogy nem is volt kedvem hosszú ideig felkenni. Pedig annak idején, hasonló szép színt láttam valaki körmén, és azért szereztem be. Na ennyit a lelkizésről, mert igen is szép ez a piros! :)


Így vakuzva nem a legszerencsésebb az árnyalat, hiszen ragyogó pirosnak mutatja a fotó, de ez inkább egy mélyebb meggypiros.
Megint a moyou enchanted 16-ról nyomdáztam, ezúttal ezt a kicsit letisztult, népies motívumot, aminek megmondom őszintén jót is tett ez a fehér-piros szín kombó.


A diy ékkövek sem hiányozhatnak, amiről már az előző posztban írtam, ezúttal egy olcsó arany glitteres dor lakkal készítettem. Ez elég nehezen akart száradni, és kellemetlen szálakat húztam ki belőle, amikor tovább akartam pacsmagolni a pontozóval...


Nagyon megszerettem ezt a manit, és ezt a pirosat is! Ja igen, ráadásul ezzel a lakkal nyomdáztam, vigyázni kell vele, mert nagyon pigmentált, gyorsan elkenődhet a minta, és lemosáskor is összefog mindent.

Még egy fotó a párom telefonjával...itt jóval sötétebbnek látszik a szín a sárga fényű lámpák hatására.




További szépséges manik a többieknél:


8 megjegyzés:

  1. De szép lett, ezt a mintát még nem próbáltam. Megvan ez a lakk, szeretem, sőőőőt, kedvenc színem a piros! Igazából a rövid piros körmöket nagyon szeretem, szerintem neked is remekül állna a rövidebb köröm :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű a lakk és a vele készült manikűr is! Nagyon szép, szerintem nem kell(ene) ettől a lakktól tartanod.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szep lakk! Nekem sem a kedvencem a piros. Altalaban csak ilyenkor karacsony tajan hasznalom az ilyen lakkjaimat. :)
    A manikur pedig nagyon tetszik! A minta meseszep! Foleg feher alapon pirossal. :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű lett,annyira tökéletes a nyomdázásod! *o* :)

    VálaszTörlés
  5. Csodaszép precíz lakkozás, le a kalappal!

    VálaszTörlés
  6. szuper és szerintem nagyon jól áll a piros. :)

    VálaszTörlés
  7. nagyon jó lett a manikűr, nekem a kedvenc színem a piros, és most nézem, hogy ez a körömlakk nekem is megvan :) nagyon szeretem, talán a legelső Rimmel lakkom volt ( véletlen vettem egy másik helyett, nem jegyeztem fel a pontos nevét/számát, azóta igen :D ) nyomdázni még nem próbáltam, de most akkor ki fogom, köszi az ötletet :3

    VálaszTörlés