2015. október 18., vasárnap

Colors by Llarowe Big Mistake. Big. Huge +nailart

 A tavaszi Pretty Woman kollekció darabja ez a szépség, amire azóta ácsingóztam, hogy megláttam Edina blogján. Végül Julcsitól vettem meg.
Nos ahány fotó, annyi verziója tűnik fel ennek a lakknak. Egy lilás altónusú mályvaszín lakk, amiben arany shimmer úszkál. Pedig mostanában igen csak kiráz a hideg az ilyen finisű lakkoktól, mivel ugye régen csak ilyet lehetett kapni. :D
Nos ez egy különleges, és csodaszép árnyalat, viszont inkább erősebb fénynél érvényesül a kellemes lila árnyalat benne. Igen sok swatchon lilásnak látszik, de nem ez az elsődleges színe!
Amióta felkentem, azóta csodálom a körmeimen. És ez lesz az a drága lakk amit gyakran fel fogok kenni, annyira tetszik!


Két réteges lakkról van szó. Az erős vakutól így is átlátszik a körmöm vége, de nem érdemes több réteget felkenni, mert akkor beerősödik az árnyalat és el is veszíti azt a varázserejét, amitől selymesen előkelőnek látszik... :D


Két körmömre a Golden Rose Wow!96 árnyalata került, ami egy finom nude lakk, és erre nyomdáztam a - már nem kapható Lovely Mirror rezes árnyalatával a csipke minákat a Moyou Bridal 07 lemezről.
A kis kidudorodó csillogó virágokat a kedvenc Moyra 851 homoklakkjából ecsettel alakítottam ki.
Meg is szerettem, úgy sem használok szegecseket, mert ahányszor kezet törlök, annyiszor repülnek le a manimról napközben... Ez maradt a helyén.


Na igen, én állandóan a különleges rezes, rózsaszínes, finom árnyalatokat kergetem...


És akkor a lakk nevéhez hűen itt a híres film jelenet :)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon bájos kis manikűr lett :)

    VálaszTörlés
  2. Csodálatos! Jó ötletet adtál, nekem is van hasonló homoklakkom, hát legalább díszíteni jó lesz, másra úgysem használom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az enyém is be van sűrűsödve...másrészt jó időbe telik a levakarása. :D

      Törlés
  3. Nem is csodálom, hogy annyira tetszik neked ez a lakk, valóban álom szép. Na meg a mani amit készítettél annyira csodás és elkápráztazó, hogy a szemem nem tudom le venni rola.

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép manikűr született, mint mindig. :)

    VálaszTörlés