2015. április 23., csütörtök

Catrice Luxury Lacquers 03 My Satin Ballet Shoes vs. Aden 155 Touch me + nailart

Sziasztok!

Egy elképesztő szemfényvesztő olcsó dupe vett rá ma, hogy megint előcammogjak a barlangomból, és megírjak egy összehasonlító posztot... :))
Nitu nyeremény játékán nyertem a Catrice My Satin Ballet Shoes lakkot, ami már régóta tetszett, de gondoltam, minek vegyem meg, ha meg is nyerhetem... :D Nos tényleg megnyertem... :D
Felkenve az az érzésem támadt, hogy nagyon hasonlít az itthon már meglévő egyik Aden lakkomra, úgyhogy rögtön felkentem mellé.... majdnem leájultam a látványtól, hogy a két lakk megszólalásig hasonló!
Azt hiszem, ha megvettem volna a Catrice lakkot, akkor a falba is vertem volna egyből a fejem.. :D
Hát így jár az aki szereti az olcsó lakkokat is. :))

Már az üvegben is szembetűnő a hasonlóság...


Lápafénynél... Nos akkor melyik melyik? :D


Spotlámpánál... na akkor elárulom. A gyűrűs és mutatóujjamon van az Aden, a többi a Catrice...


A legegyszerűbben úgy lehet tesztelni az árnyalatokat, ha felkenjük egy fehér lapra, az kidobja a különbséget egyből.
A lapon a felső a Catrice minta, az alsó az Aden. Az Aden egy leheletnyivel sötétebb, vagy mályvásabb a fehér lapon, de ez a különbség a körmön már nem észlelhető. Frissítés: Ha a fény felé fordítom, akkor az Aden a világosabb is egy leheletnyivel...valószínű, hogy jobban tükröződnek benne a szemcsék.. :)


Az áraik, Azt hiszem a Catrice lakk olyan 1100.- körül van a 11ml, ha jól emlékszem, az Aden 6ml-es kis üvegű lakkja meg 290.- :D Mindkét fémpehely lakk nagyon jól szárad, és viszonylag könnyen lemosható.
Az Adennel már készítettem egy akrilos nailartot ITT. :))

..és + ráadásként az egyik Moyou nyeremény lemezemmel is készítettem egy nyomdás manit, a mintákat a Barry M Matte Crush lakkjával nyomtam.






16 megjegyzés:

  1. Szuper, ezek tényleg szinte tökéletesen egyformák! :)
    Ez a szín valamiért nekem kivételesen nem jön be, de ha van még ilyen szuper dupe ötleted, ne tartsd magadban! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja...azt hittem valami glitteres csoda ez a Catrice lakk, erre tök olyan mint az Aden... :D Imádom a csillogós rózsaszín árnyalatokat, de azért vannak ennél szebbek. Röppenek, ha megfülelek valamit.. :))

      Törlés
  2. Tényleg rettentően hasonlóak. :)
    Nekem a manikűr is tetszik, szép lett a nyomdázás. :)

    VálaszTörlés
  3. Óh, a balett cipőket már ezer éve vágyom megvenni, de köszi ezt a posztot, azt hiszem Aden lesz belőle! :)
    Tényleg megszólalásig hasonló.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja, és így elég kipróbálni egy kis üveggel, hogy tényleg teszik e.. :D

      Törlés
  4. Döbbenet, tökegyformák! Szuper poszt, a nyomdázott mani meg egy álom! :))

    VálaszTörlés
  5. Azta, nagyon hasonlítanak :)
    Milyen jó szemed van, hogy ezt így kiszúrtad, nekem sosem sikerül a színeket így beazonosítani látatlanban :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja, hát látatlanban nekem sem, csak amikor mellé tettem, akkor sikerült.. :)) Különben én is besétáltam volna a csapdába és megveszem a Catricet.

      Törlés
  6. LOLLI!!! :) Gyönyörű lett és a nyomdával még gyönyörűbb!!! :)

    VálaszTörlés
  7. Imádom a dupe-posztokat :) Én tényleg nem látom a különbséget. A mani is szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Ha véletlenül rábukkanok még hasonlókra, jövök. :)

      Törlés