2015. február 13., péntek

Essence Hidden Stories - 03 Mauve-Llous Fairy


...Köszönöm! Hogy velem tartotok... még pár kattintás, és elértem a blogon a 10000-es látogatottságot!
:))

Most az Essence egy limiált kollekciós lakkját mutatom be nektek, ezt a mályva tündért...
Apró pelyhekkel, és icipi-pici kék glitterekkel dúsított, finoman csillámos, tompa mályvás-lila lakk, amit három rétegben kell felkenni, hogy szépen fedjen és jól érvényesüljön.


Ez a tipikus, bárhova jó, nem hivalkodó színű lakk, ami elég híg...asszem gyorsan fog fogyni... :D


Munka után a jól megérdemelt nailart pihenésképpen. Már kezdek hozzászokni, hogy este nailartozok...ha nincs valami a körmömön, csak erősítő, akkor máris hiányérzetem van. :D
A kis mintákat pink és szürkés lila akrillal festettem.
A jobb kezemen csodálatos hibátlan körmöket növesztettem végre. Sajnos a hüvelykujjamról letört a köröm.
Remélem pár hét, és az is szép lesz. Hajlamos vagyok beverni valahová, és betörik sajna. A másik kezemről meg ne is beszéljünk... egyenlőre az Eveline híres erősítőjét használom, úgy tűnik be is válik majd.


A lakkot a Müllerben tudjátok beszerezni 795.- Ft-ért.
Egy gyors frissítés a végére: Közvetlen fényben apró holo szemek ragyognak fel benne!


4 megjegyzés:

  1. Szép ez az Essence lakk, jól is áll Neked:) A minta abszolút favorit ^_^
    És gratulálok a számokhoz ^_^ még kis milliószor Ennyit:)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok!
    Gyönyörű ez a szín, bolondulok a mályvás színű lakkokért, ez is nagyon tetszik. A minta meg nagyon sokat dob rajta.

    VálaszTörlés
  3. Gratula a kerek számhoz!! Szép manikűr lett!! *-*

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép szerintem is. Micsoda hosszú körmeid vannak, ezzel én már nem tudnék létezni, tuti letörném őket, csak kettő körmömet vágtam oda a héten, egyiket az ajtóba, a másikat meg egy oszlopnak.
    Remélem, tényleg annyira jó az Eveline, nekem is megvan, már kétszer felkentem, de csak alapnak, állítólag úgy is használ.

    VálaszTörlés