2015. január 11., vasárnap

1# Háromszög nailart - liláspink

Sziasztok!

Kicsit érzékelhetően lelassultam, mert most már újból a munkámra is koncentrálnom kell, ami szintén rengeteg ötleteléssel jár.. :))
Imádom a matt lakkozást! A legutolsó manikűrvadászós matt Barry m tapasztalatok után, azonnal be kellett szereznem a Lovely mattító fedőlakkját.
Önmagában persze ezt sem festem fel, muszáj valami színes glitteres díszítéssel megspékelnem. Színes!
Az ezüstöt ezennel meguntam. Ezt most új nálam, ezt se gondoltam volna...


A Golden Rose 104-et két rétegben kentem fel a körmeimre, tökéletes száradás után jöhetett rá a Lovely mattítója. Vigyázzatok vele, mert nagyon gyorsan szárad! Valószínű ezért nem lehet nyomdázni vele, de teszek majd még egy próbát. Végül szabadkézzel festettem meg a háromszögeket az F+F Pink Diamond nevű homoklakkjával. A kis háromszögeket fényes fedőlakkal kentem át, hogy jobban csillogjanak.


Szuper ez a két szín együtt! És milyen vicces, hogy hónapok óta ott porosodott mindkettő a fiókomban, és a GR-nek nagyon kiállt a rúdja, hogy elcserélem, vagy eladom. Hát nem kérem szépen, ez a szín marad! Sőt ezzel a szín párosítással még egy nyomdázás is eszembe jutott, nem sokára azt is elkészítem.


6 megjegyzés:

  1. Annyira ügyes vagy, csak lesek mindig :) Ezt a két színt az isten is egymásnak teremtette.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól néznek ki együtt :)

    VálaszTörlés
  3. Nem az én színvilágom, kivéve a glitteres részt :) Nekem is van mattító lakkom, de ritkán használom, olyan meszelt fal hatása lesz a lakknak tőle. Azért néha jó vele kísérletezgetni.

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép manikűr lett, és nagyon illik is Hozzád :-)

    VálaszTörlés