2014. december 8., hétfő

Karácsonyi készülődés - Madárkás asztali dísz

Sziasztok Lányok!

Annyian írtok a karácsonyi készülődésről, hogy egy poszt erejéig most én is beszállok.. :))
Úgy esett, hogy a hétvégén a Nagytétényi kastélyban voltunk a párommal, és megnéztük az Iparművészek Karácsonyfái kiállítást. A kastélyban vagy harminc karácsonyfát öltöztetnek fel, szebbnél szebb díszekkel kortárs Iparművészek. Csodálatos, inspiráló, és nagyon kreatív! Ajánlom mindenkinek a programot, talán december végéig van nyitva. 
Nos a kiállításon láttunk egy madárkás adventi koszorút, amibe az én párocskám rettenetesen beleszeretett, úgyhogy csináltam neki egyet ajándékba, de nem gyertyákkal, hanem finom kis fényfüzérrel díszítve.
Nem igazán szoktam komolyabb díszeket készíteni, de mivel megláttam ezt a meszezett alapot, így már nem volt kérdés, hogy megcsináljam e. A madár az már nehezebb téma volt, nagy nehezen jutottam hozzá ehhez az egyedi aranyfejű verébhez.. :D Mellesleg imádok vadászni, főleg ilyenekre...


A lábikóit bedugtam a koszorút összetartó zsinegek közé, hogyha kell, akkor el lehessen távolítani.
A focilabdára emlékeztető cédrus termések a párom nagybátyának a kertjéből valók, a kis tobozok a szüleim telkéről kerültek elő, egy kis törpefenyő termi őket évek óta. Mindig elteszek belőle vagy egy zsákkal... :))


A szürke műágakra itt ott, aprócska tobozra emlékeztető fehérre festett éger terméseket tettem. Itt nálam a lakótelepen volt egy fácska, arról gyűjtöttem, szegény kipusztulóban van, valahogy felkopaszodott...
A darab kis zöld tuját a földön találtam... :)) ..bedugtam a madár lábai közé.




Madárkás hangulat lugas...remélem a páromnak is tetszeni fog... :))


4 megjegyzés:

  1. Hát komolyan le a kalappal előtted, hogy milyen szépet alkottál *.* Hihetetlenül gyönyörű :)

    VálaszTörlés
  2. Hogyhogy nem láttam még ezt a bejegyzést?? Ennek aztán van hangulata izzók nélkül is, hasonló az ízlésünk :)

    VálaszTörlés