2014. október 5., vasárnap

Moyra Aqua Jeans 316 Deep Forest

Sziasztok!

   Ma az új kollekciós Moyra lakkok közül hoztam egy csodaszép színt.
Nagyon meglepődtem amikor az állvány előtt álltam, nem hittem a szememnek, hogy az Aqua Jeans lakkok között bizony kettő is duokróm finisű. Először az egyiket markoltam fel, de mikor megláttam ezt a élénk páva kéket, rögtön tudtam, hogy ez az én színem. Már a színkártyán is tetszett, de nem tartottam fejben, végül pontosan azt emeltem le a polcról...
  Az élénk türkizes páva kék, mély indigó kékbe vibrál át, mindezt hihetetlen erős fémes hatás mellett.
Nagyon vagány kék szín! Ha valakinek túl sok, akkor válassza a másik kéket, az egy közepes árnyalat, talán ugyanígy indigóba megy át, a nevét sajnos nem jegyeztem meg. Az összes átnyalat kapható már a Moyra Ferenc körúti üzletében.
  A lakkot 3 rétegben kentem fel, hogy biztosra menjek. Elég folyós állagú, ügyeskedni kell vele a festésnél.
Meg kell várni az egyes rétegeket, hogy jól megszáradjanak, mert nekem még az utolsónál is érzékeny maradt, így kapott végül egy fedőréteget.
 





 Nos összesen 410.- Forintért alkotta nekünk ezt az új lakkot a Moyra. Ennyi pénzért hajlandó gondolkodni, új kollekciókat létrehozni, és megint újabbakkal bővíteni a régieket...persze abban bízva, hogy nem csak én veszem meg ezt a szuperkék lakkot... :D


  Nem tudom, lehet, hogy az ősznek köszönhető, de ilyenkor kiüt rajtam a kék mánia. Csakhogy én mindig valami faxnis árnyalatát választom a kéknek. Szóval hogy ne legyen az a szokványos. :D
Persze így öltözni is nehéz hozzá, ezért mindig fejben kell tartanom az összes árnyalatot, hogy ilyenkor könnyebben válasszak ruhadarabokat. Nem viccelek, őszre vibráló kék pulcsikat turkáltam. Egyszerűen az új bolti szürke kínálat teljesen elriasztott magától...persze van páva kék kardigánom is... :))

*Deep Forest*

*Deep Forest* by molnareva featuring 3 pc wall art

 Az új Barry M silk lakkok között is megjelent egy hasonszínű duokróm kék, legalább is a képen úgy tűnik... a neve...Forest...az ára meg 1790.-
Ó ez a nailart a fotón...milyen jól párosítható ez a szín az indigó kékkel, azt hiszem muszáj lesz valami ilyesmi lakkot is majd beújítanom. A divatkollázst az őszi divathoz alakítottam, de legszívesebben ehhez a vadító kék Moyra lakkhoz már most beszereznék egy vibráló kék bikinit is! :D

31 megjegyzés:

  1. Gyönyörű színe van! :)
    Viszont én ősszel nem tudom ezt a színt elképzelni a körmeimen, remélem tavasszal is kapható lesz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye?! Egyszerűen hihetetlen! Én is inkább tavaszra, nyárra mondanám, azt hiszem átalakítom miatta a ruhatáram.. :))

      Törlés
  2. Úristen, de gyönyörű ez a lakk *.*

    VálaszTörlés
  3. jó, ez KELL, nem csak mert szép, hanem mert a Deep Forest az egyik kedvenc együttesem ^^

    VálaszTörlés
  4. Ezt a lakkot én is be akarom szerezni, és ez a poszt után be is fogom :) Gyönyörű!

    VálaszTörlés
  5. Sellőszín :) Én is inkább tavasszal-nyáron hordanám, de kétségkívül nagyon szép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ...na ez a kifejezés nem is jutott eszembe...majd kedvcsinálónak készítek hozzá valami sellős kollázst a nyár közeledtével is! :))

      Törlés
  6. Tetszik a szín és a kollázs is! A bikini hozzá jó ötlet, nekem is beugrott róla a víz meg a sellők. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Elképesztő, hogy ez a szín mennyire ihletadó... :))

      Törlés
  7. Tudom, velem van a baj, de nekem nem tetszik. :D
    Azt hiszem nem ez lesz az én kollekcióm, de azért valamikor csak eljutok már ebbe a boltba remélem, mert van pár lakk, amit viszont tényleg megnéznék már közelebbről... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi gond... :D Ez egy nagyon merész szín. Nekem is vannak árnyalatok, textúrák, amik egyáltalán nem jönnek be. Pölö az új silk kollekció rózsaszínjei nekem elég nyanyásak. Nem is értem minek adnak ki 3 egymáshoz nagyon közelálló árnyalatot... Azért sasold majd meg élőben a többit. :))

      Törlés
  8. nekem nagyon tetszik.szuper színe van!!! kell egyértelműen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben! Akkor ezt most kitüntetésnek vettem! :D

      Törlés
  9. Nekem ez az egy tetszik ebből a kollekcióból, bár próbálom magam lebeszélni róla, de hát egy tábla csoki ára, ha csak párszor kenem fel, akkor is megéri, nem igaz? :) Nagyon örülök, hogy végre valaki megmutatta felkenve!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ...szerintem előbb utóbb hiánycikk lesz... :D

      Törlés
  10. Ebbe a lakkba visszavonhatatlanul belezúgtam!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szépséges, kár, hogy van hasonlóm. Melyik a másik ami duokróm? Mert sajnos élőben még nem láttam a lakkokat, de szeretnék rendelni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú talán az Easy Rider, sajnos nem néztem meg a boltban. Talán a Moyra bolttól megkérdezheted telefonon.

      Törlés
    2. Az Easy Rider a másik, és nagyon szép, mindenképp érdemes megvenni ^_^ Hamarosan hozok róla posztot! :)

      Törlés
    3. Köszi, igen, én is az Easy Riderre tippeltem a kép alapján :)

      Törlés
    4. Most írja Rita itt fölötted, hogy ír róla tesztet! :)) Lássuk...lássuk! :)

      Törlés
  12. Annyira gyönyörű ez a lakk! Mindenképp szerettem volna beszerezni, de sajna nálunk már nem kapható (vagy egyáltalán nem is volt - nem minden Moyra lakk jut el hozzánk).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azóta sikerült nekem is beszereznem. De... hát nem lett nagy szerelem. Mindenki máson imádom, de saját magamon valahogy nem az igazi. :( Fáj is a szívem, hogy rajtam áll úgy, ahogy kéne. :(

      Törlés
  13. Kéz alól vettem meg ezt a lakkot, és az eredeti gazdája a megjelenéskor swath-olta be, tehát most kb. 1 éves lehet ami hozzám került... az én példányom állaga most pont ideális, két rétegben fed. Más lakkoknál is tapasztaltam ezt, hogy idővel "beérik" :))) Nekem is nagyon tetszik ez a szín!

    VálaszTörlés