2014. október 12., vasárnap

Catrice Metallure - C03 Metalight

Sziasztok lányok!

  Ezt a lakkot a Glamour napok keretében szereztem be a Müllerben, az új 2m-es állványról. Pénteken gyorsan megcsodáltam, mielőtt lefosztották... :))
Meglepően az ára 795.- volt, a limitált kiadás ellenére nem volt limitált az ára.
Egy őszies színt szerettem volna, és arra tippeltem, hogy esetleg nyomdázni is lehet majd vele, de sajnos ez a lakk ehhez nem elég pigmentált! A színe rózsaszínes réz. Ez is hajaz a rosegold órák színére, de azoktól inkább barnásabb. Persze ennek a fémes lakknak is a szokásos hibája az elmaradhatatlan csíkozódás, és lassabban is szárad.
Nekem megint csak unalmas a szimpla fénye, úgyhogy ráfestettem a Moyra Desert Rose 851-et, hogy ezzel a kaméleon lakkal egy kis eleganciát vigyek bele. Így olyan, mintha mart minta lenne a körmömön, ami extrán ragyog! A fedőlakkot nem ajánlom erre a fémes lakkra, én úgy érzékeltem, hogy felnagyította a csíkozódást.
Összességében így egy visszafogott gyakran hordható, elegáns manit készíthetünk vele.








I Love Rosegold!

11 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a manikűr! :)
    Az első gondoltam a bejegyzés olvasása közben az volt, hogy remélem lehet vele nyomdázni! Sanálom, hogy mégsem, pedig a színe nagyon tetszik (és emlékeztet a képek alapján az Essie Penny talkra)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is reménykedtem titokban... tényleg nagyon hasonlítanak! :))

      Törlés
  2. Szép árnyalat, volt már hasonló mani mostanában, nem? Nagyon jók ezek a csíkok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)) Igen volt hasonló. Ezt most nem akartam túl bonyolítani... :))

      Törlés
  3. Ez nagyon tetszik! Szeretem az ilyen egyszerűen elkészíthető, mégis mutatós manikűröket:)

    VálaszTörlés
  4. valóban nagyon szép ez a manikűr.egyszerű,de nagyszerű :)

    VálaszTörlés
  5. csodás ez a manikűr, nagyon tetszik!! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett, jó színválasztás volt! :)

    VálaszTörlés