2014. szeptember 22., hétfő

Csíkos francia

  Ezt a manit, egy műkörmös fotóról másoltam. Nekem sem jön mindig ihlet, ötlet saját kútfőből.
Viszont szeretek képekből inspirálódni, ez a munkámban is teljesen ugyanígy működik.
A műkörmöt a következő lakkokkal sikerült lefordítani:
A körmömre először a Moyra 06 barackos francia lakkja került egy rétegben. Lehet akár kettővel is készíteni, viszont nehezen szárad! A körömvégeket a Moyra 34 jelly fehér lakkjával kentem le szintén egy rétegben.
Ez is nehezen szárad, és pepecselni kell vele, viszont nagyon szép opálos lesz.
A legkönnyebben úgy lehet felfesteni ezt a francia véget, hogy a köröm végétől laposan indítjuk az ecsetet, és nem kanyarodunk felfelé, hanem a másik sarokhoz érve egy mozdulattal az ecset élével húzzuk fel egyből a lakkot.
Vicces, de ezt pont a bal kezemen tapasztaltam ki, mivel oda is felvarázsoltam ezt a manit... :))
No nem lettek ugyanilyen szép lendületesek a vonalak, de én csináltam... Bár itt is inkább egyenetlennek tűnnek a közeli fotózás miatt.
Utána felfestettem egy hosszabb ecsettel, fekete akrillal a lendületes vonalat, aminek megastagítottam a kezdőpontját. Itt is lényeges, hogy a kezdőpontban kell rányomni az ecsetet, hogy vastagabb vonalat kapjunk.
Az ezüst díszítés, a kedvenc Aden multicsillámos lakkom. Az összeállításba egy kis fehér akrilvonal is került, ezt inkább a csillámlakkozás előtt érdemes felvinni, hogy ne legyen túl határozott.
Ha visszafogottabb manit szeretnénk, a fekete vonalat nyugodtan lehet akár fehérre cserélni, az is jól fog érvényesülni a jelly fehér mellett. De ugyanígy színesben, vagy festett virágokkal is simán tovább tuningolható... :))






7 megjegyzés:

  1. Sosem jött be a francia manikűr, nem az én ízlésem. Pedig tényleg szép, minden alkalomra és ruhához megy, mégsem tetszik. Netről én is gyakran lopok ötletet, de többnyire csak egyszínű a körmöm.

    VálaszTörlés
  2. Réges-régen, amikor műkörmöm volt, mindig ilyen finoman díszített francia manikűrös manikat hordtam. imádtam, mert visszafogott, elegáns, mindenhez illik.
    Sokat változott a világ! A körmeiden most is tetszik, hiszen ízléses, szépen kidolgozott, de a saját körmeimen már nem tudom elképzelni, mert jobb szeretem a színesebb manikűröket
    (ja meg mert nem tudok normális vonalat sem rajzolni, ezért inkább nyomdázok :D

    VálaszTörlés
  3. Ez annyira jól mutat, elegáns, nőies, kimondottan gyönyörű. Azért is tetszik mert nem a megszokott francia manikür.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Andi! :)) Jó érzés volt viselni is! :))

      Törlés