2014. augusztus 5., kedd

Első körömnyomdázásom - Lila lepkés

:D Mint az iskolában...
...az úgy vooolt..., hogy ki akartam próbálni a körömnyomdázást...így megvettem a Tesz-veszen a legolcsóbb körömnyomda készletet, amiben pecsételő is van. Nagy meglepetésemre, külföldi blogokon is találtam róla tesztet. Nahát ettől aztán fel is bátorodtam... :))
A lényeg, hogy csak pár minta nem működik belőle, az összes többi viszont kiválóan. A szettben öt lemez van.


A lepkéket Lora lakkal nyomdáztam, a valóságban ettől sokkal élénkebbek és pinkesebbek, de akárhogy állítottam a gépet ez lett a legjobb színben róla.


Eszembe jutott, hogy a Lora nagyon sűrű lakk, és többek km-es értékelése szerint vacakul szárad, na mondom, ez tuti lesz nyomdázáshoz. Egy dologra kell vigyázni, hogy a fedő lakk nehogy elmaszálja, erre igen érzékeny ez a lakk. Én megvártam, amíg jól megszáradt. A másik lakk, amivel a pici virágokat nyomdáztam, egy fémes lila az egykori L'oreal Platinum kollekcióból. Van vagy négy éve, hogy megvettem egy bolhapiacon. De ez valami csoda! Vékony rétegben megül a mintában a lemezen, és olyan mint egy matrica...csúcs! Moyra lakkhígítóval újítottam fel.
A kedvenc lakkom volt régen, úgyhogy már igen kevéske van csak az üvegben, ilyet meg már sajna nem lehet szerezni. Ha van ötletetek, hogy mi az a lakk ami hasonló fémes hatású és jól működik nyomdázáshoz, írjátok meg nekem kommentben.


Felhasznált lakkok és kellékek:

Oriflame The One - Lilac Silk
L'oreal Platinum - 304
Lora Express Finish - 83
Moyra Mega Gloss fedőlakk 
Salon Express /As Seen On TV Nail Art Stamping Kit/ - Körömnyomda szett

2 megjegyzés:

  1. Nekem ez nagyon kislányos :) Viszont igazán jól sikerült nyomdázás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Ebben igazad van. Néha hajlamos vagyok Dr.Szöszi nyomdokaiba lépni... :D

      Törlés