2014. július 6., vasárnap

Teszt - Aden Art Nail Dekorlakk - fekete

  Nos ezzel a dekorlakkal nem is készítek manis fotókat, mivel hogy egyszerűen nem tudok vele festeni!
Egy nagy maszatolás lesz a vége annak amit elkezdtem.... grrrr..
Mi történik akkor, ha például 3 szál igen hajlékony szőrt belemerítünk egy sűrű ragacsos festékbe?
A túl lágy flexibilis szálak nem elég erősek a festék húzásához! A sűrű festék a felületen kihagyásos szakaszolásba kezd.
Van aki hígítóval már igen szép eredményt ért el vele....na de már rögtön úgy vásároljam, hogy hígító is kell mellé?!
A multi csillámos változatával jóval sikeresebb voltam. Valószínű ebből a dekorlakk sorozatból már nem veszek többet, az üvegét meg elhasználom egy házi kutyult franken lakknak. Megyek vadászni egy fekete kallosra, hátha...

UPDÉT VAN: Nem ajánlom senkinek még hígítóval sem! Tettem bele hígítót, de így sem nyújtja azt a teljesítményt amit kellene!

Fotó by Lolli

3 megjegyzés:

  1. Nekem ugyanilyen díszítőlakkom van fehérben és neonrózsaszínben.. Nos a fehér az egy borzalom.. Soha nem tudtam vele szépet festeni, az ecsete valóban túl hosszú, max. csíkos manit tudok vele csinálni.. De a rózsaszínre nem panaszkodom.. Az ecsete annak is elég hosszú, de lakk az elég jó, teljesen más állaga van, mint a fehérnek. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, ezt jó tudni! :) Még megmutatom majd a multi csillámosat, az ilyen homok lakk szerű, az is bevált.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Okés. Várom. Találkoztam már ezüst ADEN díszítőlakkal is az sem volt rossz. :)))

      Törlés